RADIO SINGLE  A


- 25 Hours Recording & Mixing in YoyaMusic 

- Personal experienced music producer & arranger
- Defined session layout

- Pre Production (Structure, BPM, Scale, Text)

- Acoustic drums, guitars, bass & keys playing
- Synths, loops & special effects programming
- Strings & Brass scoring
- Additional 4 external pro instrumentalists
- Vocal coaching by Moran David
  Among others:  Rita, Hanan Ben Ari, Ivry Lider,
  Sarit Haddad, Shiri Maimon

- Singing Recording
- Singing Melodyne / Vari-Audio Editing

- Mixing using Hi-End outboard gear
- Mastering at: 

  STERLING SOUND - NEW YORK //
  ABBEY ROAD STUDIOS, LONDON

  9,000 NIS + V.A.T




RADIO SINGLE  B


- 25 Hours Recording & Mixing in YoyaMusic 

- Personal experienced music producer & arranger

- Defined session layout

- Pre Production (Structure, BPM, Scale, Text)

- Acoustic drums, guitars, bass & keys playing
- Synths, loops & special effects programming
- Strings & Brass scoring
- Additional 2 external pro instrumentalists

- Singing Recording
- Singing Melodyne / Vari-Audio Editing

- Mixing using Hi-End outboard gear
- Mastering at: 
  TanTan Studios


  6,500 NIS + V.A.T



RADIO SINGLE  C


- 20 Hours Recording & Mixing in YoyaMusic 

- Personal experienced music producer & arranger

- Defined session layout

- Pre Production (Structure, BPM, Scale, Text)
- Acoustic drums, guitars, bass & keys playing
- Synths, loops & special effects programming
- Strings & Brass scoring

- Singing Recording
- Singing Melodyne / Vari-Audio Editing

- Mixing using Hi-End outboard gear
- Mastering at:
  YoyaMusic Studios

 4,000 NIS + V.A.T



RADIO SINGLE  D


- 12 Hours Record, Mix & Mastering in YoyaMusic 

- Personal experienced music producer & arranger

- Defined session layout

- Pre Production (Structure, BPM, Scale, Text)

- Acoustic drums, guitars, bass & keys playing
- Synths, loops & special effects programming
- Strings & Brass scoring

- Singing Recording
- Singing Melodyne / Vari-Audio Editing

- Mixing using Hi-End outboard gear

- Mastering at:
  YoyaMusic Studios
   
  2,500 NIS + V.A.T


DEMO

- 4 Hours Record, Mix & Mastering in YoyaMusic 

- Personal experienced music producer & arranger

- Defined session layout

- Pre Production (Structure, BPM, Scale, Text)

- Guitar / Piano 
- Loop / Beat Programming

- Singing Recording

- Singing Melodyne / Vari-Audio Editing

- Mixing using Hi-End outboard gear

- Mastering at:
  YoyaMusic Studios
   
  1,000 NIS + V.A.T




MIX & MASTER

- Dedicated treated MixRoom

- World's best monitoring system - Cranesong
- External Hi-End Digital & Analog outboard
- Reamping & Saturating chosen channels
- Editing & tightening playing

- Singing Melodyne / Vari-Audio Editing

- Mastering at:
  TanTan Studios

  1,500 NIS + V.A.T

 Optional:
- Additional Tracking (Hourly Qouted), such as:
  Singing, Drums, Keyboards & Guitars
- Mastering at:
  STERLING SOUND - NEW YORK //
  ABBEY ROAD STUDIOS, LONDON



 אז איך בדיוק נראה תהליך ההפקה של סינגל / אלבום? 
המשיכו לקרוא...

HI-END RECORDING STUDIO
MIXING FACILITY &

ב-YoyaMusic לקחנו את הקונספט של Project Studio והרחבנו אותו. מאוד.
המקום בנוי בסטנדרט בינלאומי להפקה מוזיקלית ומיקס ועבר טיפול אקוסטי, כיול ומדידות חוזרות ע"י עומר, ידי הזהב, קרני. חלל העבודה גדול ומאפשר כניסה של 10 איש בו זמנית והנו מעוצב, ממוזג ובעל אווירה מהפנטת. האולפן שלנו מצוייד במכשירי אנלוג (וינטג' אבל לא רק) ודיגיטל מהשורה הראשונה עם השמות הבולטים ביותר בתעשיית ההקלטות והמוזיקה כיום אבל בינינו זה לא הציוד אלא איך משתמשים בו. בנוסף, במקום אוסף כלי נגינה מגוון ואיכותי, גיטרות שנבחרו בקפידה, קלידים משובחים וסט תופים אקוסטי.

אנחנו ממוקמים בתל אביב, בין רוטשילד לפלורנטין (רחוב י.ל.פרץ 3, מתחם ביה"ס למוזיקה וסאונד "הד"). ברחוב לידנו ישנם 2 חניונים אם כי ניתן למצוא חנייה בכל שעה (אחר הצהריים, אפילו בשפע).

מבחינת תחבורה ציבורית יש לרדת בתחנת רכבת ההגנה שנמצאת כ-15 דק' הליכה מאיתנו, או לחלופין ללכת 10 דק' בלבד מהתחנה המרכזית החדשה של אגד. על הציר ישנם קווי אוטובוס 16 ו- 204 שעוברים כל 5 דק' (מדובר ב 2-3 תחנות בסך הכל) וכן מוניות שירות.




 PERSONAL MUSIC PRODUCER
עיבוד והפקה מוזיקלית מידי איש מקצוע מנוסה, שיכול ללוות אתכם לאורך תהליך ההפקה הינם גורם מכריע בקבלת תוצאה משובחת שיכולה לקחת אתכם קדימה. היום יש כל כך הרבה מוזיקה וז'אנרים שם בחוץ. אנחנו כאן בשביל לעזור לכם לפצח את ההפקה שהשיר מבקש, סאונד רטרו או fresh? לא בטוחים? נעזור לכם לחשוב על הכל ולהרגיש את מה שאתם מייחלים לו, כדי שתגיעו לקו הסיום (שהוא רק ההתחלה) שלמים ומאושרים.

חשוב להגיד שבעידן הממוחשב של ימינו ניתן, מהר מאוד, להעמיד לופ תופים ותפקידים מגוונים בשלל כלים וסימפולים אך האתגר האמיתי הוא בבחירה נכונה של אלמנטים המשתלבים זה בזה, בגיבוש ההבנה של מה משרת את השיר ומעצים את המסר שבו וכן כיצד הכל מתיישב ופועם בסינכרון עם האמן המבצע, אופיו, סגנונו ואופן ההגשה שלו. ההבנה מה מתאים באמת, מה תורם להפקה ומה עשוי להעמיס היא קריטית (תזכירו לנו לדבר אתכם על חוק שנקרא Minus 1).

יודעים מה אתם צריכים ומהו הכיוון האמנותי להפקה? מעולה. בואו נקשיב יחד לרפרנסים, נראה למול עינינו את החזון שלכם ונצא לדרך עם כיוון קצת יותר ברור לאן רוצים להגיע.



PRE-PRODUCTION
התהליך הזה שבו אתם שרים את שעל לבכם ואנו לוקחים את הזמן לדייק מבנה, הרמוניה, טקסט (אם צריך), מוצאים את הסולם שבו אתם הכי יפים, את ה- BPM המתאים (כן, step אחד למעלה יכול לחולל פלאים), שומעים רפרנסים (שירים שאתם מחוברים וקרובים אליהם ביצירה שלכם) ומדברים על המעטפת הכי נכונה עבורכם.

עוד לפני שמקליטים את התו הראשון בהפקה, ובגדר חובה ממש, יש להקדיש את הזמן הראוי לתהליך קדם-הפקה מסודר אשר באמצעותו נעמיד את היסודות להפקה כולה. תהליך זה הוא סופר חשוב וחיוני להגעה אל תוצאה נוגעת ומרגשת. שירים יכולים להיות מנוגנים נפלא, מוקלטים ברמה סופר איכותית וממוקססים לעילא אך הם עשויים ללקות מבחינה הרמונית, מבנית, מבחינת סולם מוזיקלי שאינו מחמיא ועוד כך שבסופו של דבר התוצאה, כמכלול, עשויה לפספס. כשנמצאים באולפן, כמובן שעדיף להגיע ל- MODE הקלטה מה שיותר מהר ועדיין, לא נוותר על תהליך קדם-הפקה משום נחיצותו הקריטית ליצירת תוצאה שלא רק מנוגנת ונשמעת מעולה אלא גם כזו ש"עוברת" את קו-הרמקולים ומרגשת אותנו.


 PROFESSIONAL RECORDINGS & ARRANGEMENT
את ההפקה המוזיקלית אנו מתחילים ב"גייד" בסיסי של שירה המונחת על "ביט" עדכני, גיטרה או פסנתר. השירה תוקלט מהרגע הראשון ברמה הטובה ביותר (פריאמפ NEVE משובח) כי לפעמים דווקא השירה בגייד תנצח. בהמשך נקליט עוד לא מעט טייקים לשירה וגם נקשיב לכולם, כן לכולם, כך שבסופו של דבר ייבחרו הטובים ביותר שאותם נהדק ונשייף עד שנגיע לטייק מנצח. 

מהגייד ממשיכים להקלטת תופים אקוסטיים או להמשך פיתוח הקצב בשיר תוך שימוש ב-"לופים", "ספיישל אפקטס" וכל מה שעולה לכם לראש. מהתופים (והעריכות שלהם) נמשיך לבס (סינת'בס Hofner, Jazzbass, Fretless) שתשלים את חטיבת הקצב ותקבע את העוגן של ה"נמוכים" בשיר.

מכאן נעבור להקלטה של גיטרות, קלידים ותכנותים. מה קודם ? תלוי בשיר. גיטרות הן עולם ומלואו. האפשרויות באולפן רבות וטובות. קיימת אפשרות להקלטה דרך מגבר Marshall או פריאמפ MesaBoogie שבו 6 מנורות (סאונד חם), "סטומבוקס"-ים נהדרים ואפילו מולטי שנשמע נהדר לנגינת clean (כשהוא עובר דרך קונסולה וינטג'). יחד עם כל האמור חשוב להגיד את מה שכל גיטריסט יודע - הסאונד מתחיל באצבעות.

קלידים (ובכלל זה, תזמור של כלי מיתר וכלי נשיפה), סינתים ותכנותים כבר אמרנו ? בהחלט כן. אנחנו מצויידים בכלים הממחושבים הטובים ביותר כיום, כולל סינת' NORD באולפן וחבילות סאונדים עדכניות של כלי מיתר, לופים, "ביטים" בשלל ז'אנרים ושאר תופינים. השאלה היא לא רק מה מנגנים, אלא איך מנגנים וכמובן כיצד התפקידים המנוגנים והמתוזמרים נשמעים ריאליסטיים, משכנעים ובעיקר תומכים בשירה הראשית.



& LEAD SINGING TREAT
VARI-AUDIO / MELODYNE EDITING

שירה ראשית היא הדבר החשוב ביותר בהפקה, נקודה.
היא חייבת להיות שם "ביג טיים", חפה מפוזות, יוצאת ממעמקי הקרביים של האמן, בועטת או מלטפת אבל תמיד כנה, אמיתית ומרגשת. השירה הראשית נושאת את המסר המרכזי בשיר, מנגישה את הטקסט לאוזניי המאזין והיא זו שיוצאת מן הלב ונכנסת אל הלב. לכן, אנחנו מייחדים לה סשן שלם ונפרד שכולו מוקדש לה.

כשניגשים להקלטת שירה צריך את האנרגיה הנכונה מבחינת האמן וכדי להגיע לשם יש לגלות אליו רגישות רבה ולעזור לו ביצירת אווירה מתאימה באולפן. טייק שירה מוצלח יוצא את קו-הרמקולים כשהוא אותנטי ומהימן. לא הרבה יודעים אבל טייק שירה מזוייף יכול לפעמים להזיז אותנו מבפנים, לגעת בנו ולרגש הרבה יותר מטייק שמוגש ברמה טכנית מאוד גבוהה. משום כך, בבחירת הטייקים צריך לאזן היטב בין הפאן הטכני לפאן הרגשי ויחד עם זאת חשוב לדעת שזיופים בשירה אפשר לתקן בהצלחה רבה (אם כי נדרשים לכך מיומנות ודיוק).

אמנים סופר מוכרים וסופר מוכשרים נעזרים כיום יותר ויותר בקואצ'ינג מקצועי של מנחים קוליים בזמן הקלטת שירה ראשית. אנחנו עובדים עם הטובה ביותר, מורן דוד שמאחוריה רזומה לא פחות ממדהים בעבודה עם אמנים מהשורה הראשונה, כמו למשל: חנן בן ארי, ריטה, שרית חדד, יהודה פוליקר, שירי מיימון ועברי לידר. הטכניקות שתלמדו ממורן במהלך הסשן באולפן וארגז הכלים שיישאר עבורכם אחר כך יוכל להמשיך ולשרת אתכם בעוד סשנים ואף בהופעות.


שירה ראשית הינה אלמנט קריטי להצלחת השיר. אנו נלווה אתכם בהקלטת השירה, נבחר בזהירות רבה את הטייקים המוצלחים ונעבוד קשה מאוד (אולי הכי קשה בכל ההפקה) על מנת לחבר, להדק ולשייף את השירה כדי שתצא לא פחות ממושלמת. 



 MIXING WITH THE FINEST OUTBOARD GEAR
באולפן שלנו מערכת ניטור והאזנה מהטובות בעולם. אנחנו ממקססים באמצעות שימוש במוניטורים מדגם Adam S3A, ממירים של Lynx Hilo (בעלי Headroom כפול ממערכת ה- Aurora הנהוגה באולפני הקלטות) וכן מוניטור קונטרולר שהפך לסטנדרט היי-אנד בחו"ל Avocet Cranesong. נכון, הכפתור הירוק :)

באולפן קיים גם ציוד Outboard אנלוגי ודיגיטלי משובח, קומפרסורים, פריאמפים, אפקטים מיוחדים ושמות כמו Lexicon, Focusrite ISA430, Universal Audio, Urei, Neve, Tc Electronic, Amek ועוד אבל זה לא באמת הציוד אלא זוג האוזניים וזוג הידיים שמפעילים אותו, יחד עם ניסיון וטעם טוב בבחירות האמנותיות שמתקבלות במהלך המיקס.

מיקס הוא התהליך האמנותי שמקנה ליצירה ערך מסחרי אמיתי. במיקס נעבוד בכמה מישורים ובין היתר: נמקם היטב את כל הערוצים המוקלטים בתדרים המתאימים להם על פני הספקטרום, נקפיד על "באלאנסים" בין הכלים השונים (אגב בחירה אמנותית של מי נמצא מ"קדימה" ומי מ"אחור"), נשמור על ה"פנורמה" מפורטת (לא "פתוחה" מדי ולא "סגורה" מדי) כשבאמצעה יוצבו האלמנטים המרכזיים אשר מכתיבים את הקצב והאנרגיה של השיר, נבצע תיחום דינמי של כל ערוץ הדורש זאת, נשמור מכל משמר את השירה, כך שתהיה יציבה ו"תחתוך" את המיקס באופן ישיר וחלק ומעל לכל, נפקח שהתמונה המתקבלת מביאה אלינו יצירה שלמה, פועמת, הומוגנית והכי חשוב, מרגשת.

ה"אאוטבורד" שלנו:
YoyaMusic OutBoard




 BEST MASTERING EXPERTS
אההה כן, אין כמו הפיינל טאצ' לעבודה הטובה והקשה שהושקעה בעיבוד, בהפקה ובמיקס ולכן מלאכת המאסטרינג תופקד בידי טכנאי המאסטרינג הטובים ביותר שיש. בארץ, ישנם כמה טכנאי מאסטרינג (בהגדרה) מעולים, כמו ארן לביא מאולפני Tan Tan, אשר ידעו לצייד אתכם, בנוסף לקבצי ה- WAV הרגילים, ב
קבצי מאסטר מותאמים ל- Apple Music ו- Spotify.

כמו כן, קיימת האפשרות לשלוח את המיקס לאולפני Abbey Road המפורסמים (לונדון) או ל-Sterling Sound (ניו-יורק) ולקבל את השירות מידי טכנאי מאסטרינג אשר ברזומה שלהם אמנים בינלאומיים (כלול במחיר בחבילה A או בשידרוג כל חבילה אחרת).

עם קבלת ה-MASTER הסופי נבצע בדיקה ופיקוח שאכן תהליך המאסטרינג עבר בשלום.
כאן בעצם מגיע לסופו תהליך ההפקה אשר החל בשלב המקדמי של Pre Production
ומסתיים בקבלת ה-"מאסטר" שאותו תשחררו, בסופו של דבר, לרדיו ולעולם.




& DEFINED SESSION LAYOUT 
EXTERNAL PRO INSTRUMENTALISTS

הפקה חייבת להתבצע בכפוף לסדר זמנים הגיוני וחלוקה נכונה של זמן אולפן בין הסשנים השונים.

בחבילה  RADIO SINGLE  D
אנחנו מגיעים בבוקר ליום הפקה באולפן ויוצאים בערב (לרוב 8-10 שעות מרגע שהתחלנו) לאחר שסיימנו את העיבוד וההקלטה של כל כלי הנגינה, התופים וכמובן השירה והקולות. למחרת היום יתבצע תהליך של עריכות סופיות, מיקס ומאסטרינג.

בחבילות RADIO SINGLE  A // B

נחלק  25 שעות אולפן לחמישה סשנים בני 5 שעות רצופות כל אחד (ניתן לתאם 2 סשנים ביום), באופן הבא:

סשן א' - Pre Production
סשן ב' - הקלטות תופים ובס כולל עריכות
סשן ג' - גיטרות, קלידים ותכנותים
סשן ד' - הקלטת שירה ועריכות קפדניות
סשן ה' - מיקס והכנה למאסטרינג

* חבילה C הכוללת 20 שעות, תחולק באופן זהה אך לכל סשן יוקצו 4 שעות.


 זה אפשרי! 
 אנחנו מתחייבים לתוצאה משובחת. 

כמה מילים על נגנים חיצוניים להפקה 

אנחנו בהחלט יודעים לעבד ולנגן עבורכם תפקידי פסנתר, קלידים, בס, גיטרות ותופים וכן להשלים את כל היתר באמצעות סימפולים, תכנותי ביטים ועריכת לופים. 

כאן תוכלו לראות נגינה של יויה מתוך סשנים

יחד עם זאת, ייתכן שתרצו להביא נגנים משלכם או נגנים ספציפיים. 
חבילות A ו- B מאפשרות הבאה של עד 4 נגנים חיצוניים, הכלולים במחיר בנוסף לכל מה שתקבלו מאיתנו. למעשה, אתם רשאים לשדרג כל חבילה על מנת שתכלול את האפשרות לנגנים חיצוניים, לפי הצורך.

ומה לגבי זמן האולפן בעבור הקלטת נגנים חיצוניים?

זמן האולפן עבור הקלטת הנגנים החיצוניים כלול במחיר, במסגרת מתווה השעות בכל חבילה וחבילה.

?WHY US

תוצאות משובחות (ורקורד השמעות בפלייליסטים הנחשבים, כולל...)
נגינה חיה Live בתופים אקוסטיים, בגיטרות (קלאסית, אקוסטית, חשמלית),
גיטרה בס ופסנתר, ללא תשלום נוסף - כלול בכל החבילות!
תזמורי כלי מיתר וכלי נשיפה
עריכת שירה מוקפדת. מאוד
מעבד מנוסה ומפיק מוזיקלי צמוד שנמצא אתכם לכל אורך התהליך
אולפן מאובזר ברמה בינלאומית ואווירה מהפנטת
מיקס מקצועי ומרגש שמבוצע בחדר מאוזן ומטופל בשילוב ציוד HI-END
מתן ייעוץ ומענה על שאלות שלכם בזמן אמת
ולא פחות חשוב:
יחס חם ואישי, בגובה העיניים
אנחנו כאן בשבילכם.


?WANNA TALK

אנו מעניקים פגישת ייעוץ ראשונית, במחיר סימלי
בכל הקשור להפקת סינגל, הפקת אלבום, שדרוג הפקה קיימת, בחירת צוות מוצלח להקלטות,
בחירת שירים לאלבום, מיקסים ומאסטרינג, החלטה על סדר שירים, החלטה על השירים שמשתחררים כסינגלים
וכן עבור התרשמות הדדית לקראת עבודה משותפת שלנו.

לתיאום פגישת ייעוץ נא ליצור קשר




ADDITIONAL INFO

About Yoav (Yoya) Asif

LISTENING SECTION
עבודות הפקה שלנו

טואול - בניית אתרים